loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 7 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد. ما دیشب پسته خوردیم

 

فقط یه دختر ایرانی میتونه وقتی میخواد بره بیرون حجابشو کامل حفظ کنه در عین حال 2 کیلو آرایش کنه !

 

من حاضرم 2 برج حقوقمو بدم به کسی که بتونه مشکل منو رفع کن......
مشکل من؟صاحب کارم گیر داده برم ایمیل بخرم واسش

 

یکی از فانتزیام اینه که :
یه سیمکارت بخرم واسه اولین بار اس ام اس بدم به برنامه ی 90 بعدش برنده شم ... هر چقدرم بهم زنگیدن جواب ندم و کسی متوجه نشه که من کی بودم ... بعدش آروم آروم برم تو افق محو شم ...
یه همچین آدم فانتزیم من D:

 

بقیه در ادامه مطالب

داشتم میرفتم پارک پام گیر کرد به یه زنجیر نزدیک بود مثه جنازه پخته زمین شم ولی خدارو شکر پخت نشدم فقط دست و پاهام شکست الانم دارم با دست و پای شکسته براتون پست میزارم!!!

 

یه بار با دوستام داشتم پیتزا می خوردم.یکی از بچه ها گفت:پیتزا چه گرون شده.اون یکی گفت:آره خیلی گرون شده.اون یکی فکر می کنین چی گفت،گفت:تازه این قدر پیشرفت کرده که دخترا تا یکی رو می بینن که ازش داره صد تا برنامه دوستی باهاش می ریزن.الان دیگه به بنز اهمیت نمی دن.
فکر می کرد داریم در باره پراید حرف می زنیم.
دوست گیجه من دارم؟

 

بدتــرین حــالت میــدونی چیه ؟
ایــنه که خودکــار یا مدادت دقــیقا موقــعی که حسّ درس خونــدن بهــت دس داده " گم بشه"
اگه وسط درس خوندن "گم بشه" که از بدهم بدتره !

 

آقا من یه طرح دارم واسه خانوما:
بجای اینکه قیمه درست کنن و بغلش یخورده سیب زمینی سرخ کرده بریزن یه قابلمه سیب زمینی سرخ کرده درست کنن بغلش یه قاشق خورشت قيمه بریزن
منتظر طرح های بعدی من باشید

 

آهنگ گلپری جون آرمین نصرتی رو واسه یه آمریکای فرستادم..
حالا خوشش اومده میگه معنیش رو برام بفرست :)))))))
مـــعـــنـــی رو حـــال کن :)))
... ... Golpari joon! oh Yeah..
You're here ! Oh yeah !
Will you come with me?
I won't.
You'll be tired.. i won't !
Vai Vai Vai
How much are you brought
=))))
گلپری جون! بله؟؟ !
اینجایی جون؟؟ ! بله؟ !
بیا بریم... !
نمیام !
خسته میشی.. نمیشم.. !
وای وای وای
چقدر اطفار میریزی !
=))))))

 

دو تا دختر یکی خیلی خوشگل یکی خیلی زشت میرن تو یه شرکت واسه مصاحبه که اونجا یکی شون استخدام بشه. مدیر شرکت یه نگاه بهشون میندازه و میگه قیافه اصلا برای من مهم نیست مهم فرهنگ و علم شماست. از خوشگله میپرسه که جمعیت ایران چند نفره ؟ میگه هفتاد میلیون. مدیر میگه آفرین درست جواب دادی. رو میکنه به زشته میپرسه خوب این هفتاد میلیون رو یکی یکی نام ببر!

 

پسر داييم 18 سالشه تك پسر خيلي لوس
نامزد گرفته نامزدش 16 سالشه رفته بوديم تالار واسه عقدش بعد خواننده گفت آقا داماد آهنگ درخواستي چي بذارم تقديم كنم به شما و عروس خانم؟
داد زدم گفتم آهويي دارم خوشگله رو براش بخون
الآن داييم 4 ماهه باهام حرف نميزنه

 

اولین سوتی دنیا توسط خانمها:
وقتی حضرت آدم برگشت خونه و در زد حوا پرسید کیه؟

 

از شاهکارهای بچگیمن این بود که به یارو بگیم کفتر میخوای؟ اونم بگه آره اونوقت کف دستمون رو تر کنیم و زارچ بزنیم بیخ گوشش و بعدشم هارهار بخندیم

 

دقت کردین این قسمت مخصوص جوک نوشتنه ولی هر چیزی توش هست از چمله خاطرات و شعر غیر از جوک

 

عاغا این چه وضعشه با این لباسای وارداتی!!!به جون خودم یه شلوار خریدم که گوشی glxبه زور تو جیبش جا میشه!!!حالا خدارو شکر گوشیم آیفون یا اپل نیست وگه نه باید همیشه تو دستم باشه!!!حساب کنید که دیگه عجب شلوار بدیه

 

آدم به کم شانسی ما دیده بودین؟
پارسال یه دوربین دیجیتال خریدم ولی تنها جنسیه که از پارسال تا حالا فقط 50% گرون تر شده!
:-(

 

من فـــقطِ فـــــقـط منتــظر روزی ام که مــــاه رمضون بیـــفته روز اول فروردین !!
خـــلی باحاله میشه !
اصلا یه وضع عجیبی میشه !!!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 1,096