loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 14 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

 

هرشب بخاطرتوازخواب پاميشم به دروديوار ميزنم تابه توبرسم اى " مستراب "

 

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم افتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

 

بقیه در ادامه مطالب

من هنوز بیدارم،تو چرا بیداری؟
غم تلخی دارم ،تو چرا بی تابی!!
عشقه پاکم بودی ،همچنان بی پروا، تا ابد میمانی
تو مبادا ازمن گله در دل داری.....

 

نمیدونم خواب دیدم به تو اس دادم. خواب بودم به تو اس دادم. از خواب پاشدم به تو اس دادم. من کرم داشتم این موقع شب بهت اس دادم.تو کرم داشتی این موقع شب اس خوندی. اصلا ولش کن بگیر بخواب

 

خوابی ؟ خوب اشکالی نداره هر وقت بیدار شدی بهت میگم حالا بگیر بخواب .

 

از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي

 

سلام ببخشید این وقت شب مزاحم شدم یه سوال خیلی ذهنمو در گیر کرده خواستم ببینم اگه با یه ماشین صفر کیلومتر دنده عقب بری کیلومتر شمارش منفی میشه ؟؟؟

 

خواهشمند است در بستر بالش خود آرام باشید،
تا لحظاتی دیگر آماده پرواز خواهیم شد تا صبح فردا سفر خوشی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی رویا)
شب خوش

 

سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم .. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم...

 

سلام.
مثانه شما پر شده است هرچه سریع تر به تخلیه ی آن اقدام نمایید.
مرکز فاضلاب و امور نیمه شب

 

سلام
بیداری؟
.
.
.
.
.
.
.
خوب به من چه؟!چرا اینارو به من می گی؟!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 1,109