loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 10 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

در باز و بسته شد...حتما باز شوخي اش گرفته...اداي آمدنت را در مي آورد...!

 

درد داره وقتي ميره و همه ميگن:دوستت نداشت و تو نميتوني ثابت كني كه هرشب با عاشقانه هاش خوابت ميكرد.

 

چرا وقتي دعام ميكردي ابروهات درهم بود. . .
وقتي دشنامم ميدادي باگوشه چشمي چشمك ميزدي. . .
ميخواستي مرا ديوانه كني. . ؟
ديوانم كردي ورفتي. . .
فقط ميخواستي مراعاشق كني. . !

 

بقیه در ادامه مطالب

 

 

از مخاطب خاصم پرسیدم بعد من با کی دوست میشی
گفت با تنهاییییییییییی مردمو زنده شدم بخدا با وفایییییی تا چه حد از اون موقع به بعد واقعا عاشقش شدم...... خــــــــــــــــــــداي!!!!!!!
هواى مشترك موردنظرروداشته باش خیلی عزیزه...

 

ســــربـــاز کــــه بـــودم....
رو تـــمـــام دَکـَـلــای پــادگـــان بــا هــرچــی دســتــم مــیــومــد اســمــشــو
مــیــنــوشــتــم..... تــمــام ســربــازا مـــیـــشــنــاخــتـــنــش....
قــربــون اون وقـــتـــایــی کـــه تـــا 3 نـــصــف شـــب بــهـــش پـــیــام مــیــدادم
بـــعد 5 صـــبـــح پـــامـــیــشـــدم مـــیــرفــتـــم پـــادگـــان...
خـــدایـــا مــیـــدونــم بـــرنـمـیـگـــرده تــــو خــوابـــ کـــه مـــیــتــونـــی نــشــونــم بــدی کــه؟؟؟

 

برای من از دل شــکسته نگو
که دلــﮯ دارم شــکسته تر از سکوتـــ
شــکسته از درد
شــکسته از زخــم
شــکسته از عشــق

 

 

چه قد سخته وقتی تو چشای یکی نگاه کنی و میخوام به زبون بیاری دوستش داری ولی از ترس رفتنش اروم تو دلت بگی:((دوست دارم یواشکی))

 

همراتم هرجا که توباشی
به سرت نزنه جداشی
میمیرم فکرمن نباشی
عکست توو دل شده نقاشی
همیشه هرروز بهم شکاکی
میگی نباشی چشم توو چشمی باکی؟
اینقد مهربون و دل پاکی
اسمت رو دل شده نقاشی
همراتم هرجا که تو باشی
به سرت نزنه جداشی
میمیرم فکر من نباشی
عکست رو دل شده نقاشی

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا یا اینکه بامن باش
کناره من تنها
ازاولین جملت فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود

 

باران
بهانه اي بود
كه زير چتر من
تا انتهاي كوچه بيايي
كاش
نه كوچه انتهايي داشت
و نه باران بند مي آمد...

 

همه روي مغزم راه ميروند
توي لعنتي
روي قلبم...

 

از من ک گذشت...اما اگر باز درسرت هوای خداحافظی داشتی از همان ابتدا سلامی نکن..

 

لعـــنتي ،
دســـتِ کـــم...
بـــين شـــعرهـــاي مـــن،
دستـــش را نگـــير.
بــــــي انـــــــــصاف!
مــــــردم دارنــــــد اين شـــعرها را مــــــي خــــــوانــــــند...!

 

حرمت عشق به اندازه افکار ما نیست پس به هر دلبستگی عشق نگویید

 

نيستــي کــه بــريــزمــت روي عميــق تــريــن زخمــم!

نيستــي کــه نميــرم،

نيستــي!

از اينهمــه زخمهــاي خــالــي نــه،

از اينهمــه کــه نيستــي،

مُــردم . . .

 

من
برای دوست داشتن ات
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
همیشه دیر حاضر می شوید . . .

 

بخاطر دوست داشتنت خجالت نکش اونی باید خجالت بکشه که میدونه دوســــــــش داری اما دوست داشتن بلد نیست!!

 

زدی قلبمو شکستی.........!
مرگ من مراقب پاهات باش........!
نمیخوام پاهای عشقم زخم بشه............!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 1,042