loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 14 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

فدای چشماتم!می دونی چرا؟
.
.
.
.
چون هر وقت بهش نگاه می کنم خودم رو توش می بینم

 

نگاهت چون عقاب، دلت چون دریا، دستانت چون آتش گرم . . ای بابا، هیچ چیزت مثل آدما نیست!

 

ميگن وقتي يه خوشگل به آسمون نگاه ميكنه ستاره ها براش چشمك ميزنن و لذت ميبرن.........ميگم يه وقت به آسمون نگاه نكني گند بزني به حالشون..!!!

 

 بقیه در ادامه مطالب

میگن خوشتیپ ها زود میمیرن ...
خدا رو شکر سایتون حالا حالا بالای سرمونه ...

 

سلام
خیلی نامردی؛
ما باید از تلویزیون ببینیم رفتی فضا برگشتی؟

 

امروز یه گل خوشگل پشت ویترین يه گل فروشی دیدم!!!
خواستم برات بخرمش.
به فروشنده گفتم :اون گل چند؟
گفت : اون گل نیست........آینه ست..!

 

این اس ام اس رو به ۴ دلیل برات میفرستم :
۱) خیلی دوستت دارم
۲) خیلی باحالی
۳) به یادتم
۴) ارزش زنگ زدن نداری !!

 

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم
اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم
اگر شوی سام تو؛من نرگس نشوم
یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !

 

شنیدم خورده ای سرما جدیداً
و حتی می کنی سرفه شدیداً
اگر حالت مساعد گشته امروز
دعایت کرده ام بی شک عمیقاً

 

مي تونم يه چيزي رو بهت بگم؟ مطمئن باش از ته قلبم ميگم. هميشه از خدا ميخواستم که تو زندگي يه همراه خوب بهم بده. همراهي که هميشه کنارم باشه و من بتونم به راحتي باهاش ارتباط بر قرار کنم. خدا يکي رو بهم داد. همراه من «همراه اوله» مال تو چيه؟

 

آدم نمیشوم من!
لبخندت خرم میکند و دوریت سگم...!

 

ای اس ام اس برو پیش اونی که دارم بهش فکر می کنم

.یه دونه بزن تو سرش برگرد بیا با هم بهش بخندیم

 

این sms رو واسه ی دختر بفرستین
میدونی بدترین روز یه دختر چه روزیه؟
.
.
.
خب وقتی تو که یه دختری نمیدونی من از کجا بدونم
خخخخخخخخخخخخخ

 

میگم چرا گوشیم بوی عطر ازش بلند شد،نگو اینج نوشته پیام از گل دریافت شد. این پیام جهت شرمنده کردن اوناییه که پیام نمیدن.

 

شنیدم یه میمون رو فرستادن هوا اگه رو زمینی و تو رو نفرستادن اس ام اس بده و ما‎ ‎رو از‎ ‎نگرانی در بیار

 

میگم تو که نیاز به تعریف نداری
ولی خب میگن فقط یه دهم درصد مردم جهان نخبه ان
بابا دمت گرم کلی خوشحال شدم وقتی شنیدم...
.
.
.
.
.
تو هم مثل همون 99 درصد و خورده ای هیچ پُخی نیستی
ولی خب اینقدر بت اعتماد دارم که موس رو تکون بدی و لایک کنی
این هوش و ذکاوتت رو....

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 1,035