loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 9 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

نحوه حرف زدن من و مخاطب خاصم
اگه اون یه کار اشتباهی بکنه و من نبخشمش میگه چقدر بی احساسی
اما اگه من یه کار اشتباهی انجام بدم و بگم ببخشید میشه باشه نصف اراک مال تو اما دیگه صداتو نشنوم

 

جدیدترین نسل پرایییییییییدوبه بازارامد.
بدون استفاده ازکلاچ دنده راعوض کنید.
سایپاخیلی خیلی مطمئن.

 

من هرچی منتظر شدم زندگیم بیافته رو غلتک خبری نشد !
الانم منتظرم غلتک بیافته رو خودم راحت شم والا!!!!

 

تریپ جدید کلاس گذاشتن دخترای امروز:
.
.
.
.
.
نامزدم تو آجیل فروشی کار میکنه!

 

 

بقیه در ادامه مطالب

اعتراف میکنم بچه که بودم از حرف بزرگترا فهمیده بودم صدام آدم بدیه ، یه بار که از تلویزیون داشت تصویر صدامو پخش میکرد رفتم یه چکش آوردم که صفحه تلویزیون رو بشکنم و بتونم صدامو بکشم و قهرمان بشم .....
یعنی یه همچین مخایی بودیم ما دهه شصتیا

 

به مامانم گفتم عزیزم واسه تولدت چی دوست داری برات بگیریم؟؟؟
گفت سلامتی تو برام بهترین هدیه تولد بود پسرم...
ماکروفر,یخچال,ماشین لباسشویی...فرقی نداره هرکدومو گرفتی گرفتی...!!!
مامان شما هم اینقد سلامتیتون براش مهمه؟

 

به دختره میگم سلام میگه کارت شارژهزاری ایرانسل میگیرم جواب میدم
خدایاااااااااااااااااااااااااا خودت یه کاری کن دارن ازدست میرن

 

آغا پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد

 

ناظمای الان فرشتن بخدا!
دهه شصتی ها ناظماشون یادشونه؟؟؟ ینی اصلا میشه فراموششون کرد؟! ساواکیا باید میومدن لنگ مینداختن!! شکنجه در حد تیم ملی!!
یادمه یه بار یادم رفته بود ناخونامو بگیرم ، از ترس اینکه گیر ناظم نیفتم همه ناخونامو کشیدم رو دیوار مدرسه!!

 

دخترعمه م یه اس عاشقانه برام فرستاده بود؛ بعد آخرش نوشته بود عباس نظرت چیه راجع به این جمله ؟
منم اعصاب نداشتم اومدم بفرستم برو بابا اسکل توام دلت خوشه ها من چمیدونم!
که یهو انگشتم به ارسال خورد براش اس خالی فرستاده شد!!!
تا اومدم همون جمله رو بفرستم جواب داد:
وای چه تعبیر رمانتیکی!!! یک دنیا سکوت....جملات وصف ناپذیر,دنیایی از حرف های ناگفته ...آفرین آفرین واقعا خیلی توی زمینه ادبیات استعداد داری!!!
حیف شیشه هامون نشکنه,مگه نه تا الان 100 بار با سر رفته بودم تو شیشه!!!

 

من یه سوالی دارم ؟؟؟
دانشگاه شماهم 90% افراد , از ورودی خواهران وارد میشن ؟؟
ینی اونا همگی خواهرن ؟؟؟
اون 10% هم که از ورودی برادران وارد میشن منو رفقامیم ..

 

معین توی یکی از آهنگ هاش میگه:
یک شب بیا منزل ما
حل کن دو صد مشکل ما
ای دلبر خوشگل ما
الان سؤالم اینه دقیقا میخواسته شب دلبرش بیاد خونشون چیکار کنه؟
مشکلش چی میتونه باشه؟
ویندوزش بالا نمیاد یا پسورد فیس بوکش یادش رفته؟
چی پس عاخـــــه!!؟ والااا

 

یه پسر همسایه داریم دهه 80...اومده به مامانم میگه برو مامانمو دعواش کن به حرف من گوش نمیده و منو اذیت میکنه
یعنی عمق فاجعس

 

آغا یه عمو داریم اعتراف میکرد که چند سال پیش که واسه اولین بار سالاد الویه خورده گفت عجب حلیم خوشمزه ای حیف که انقدر سرده !!!حالا دیگه خودتون قضاوت کنید این فک وفامیل ما داریم....

 

یکـی از فانتـزیام اینـه کـه برم تـو اتاق پسرم!!!!!!!
(چیه مگه به من نمیاد پسر داشته باشم؟؟؟ حسودا :پی)
بعد بهش بگم:
پسرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟
پـول مول داری؟!
اونم تریپ جنتلمنی برداره بگه آره فعلاً دارم ،
.
.
.
منم بگم: خوب یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم

خخخخخخخخخخ

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 1,043