loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
حسین بازدید : 13 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

تو کلاس نشسته بودیم معلم داشت خوفناک درس میداد.
گفتم اغا میشه برم. wc..
شنقل گف واجبه؟گفتم:پ ن پ مستحبه

 

رفتم پیش صاف کار ماشین. یه نگاه به ماشین کرد میگه تصادف کردی؟ گفتم پ ن پ از جلو بندی تکراری خسته شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم توش همه جاش جدید بشه

 

با دوستامون رفتیم استخر
غریق نجاته پرسید میخواین شنا کنین؟؟
گفتم : پ ن پ املاح معدنی ایم
اومدیم تو آب حل بشیم؛ مردم استفاده کنن

 

بقیه در ادامه مطالب

 

واسه نماز صبح پا شدم نماز بخونم
بابام برگشته میگه میخوای نماز بخونی
گفتم په نه په اقا خروسه سرما خورده قول دارم جاش صبح ها پا شم
قو قو لی قو قول کنم :d

 

رسيدم محل كارم ديدم گوشيم نيست!
مات و مبهوت كه كجا انداختم يادم اومد با تاكسي اومدم.
زنگ زدم به گوشيم نه بار طرف گرفته ميگه ا گوشي شما ديدم تو تاكسيم مونده.
رفتم ازش تحويل بگيرم به من نگاه ميكنه شما هم سوارتاكسيم شده بوديد!!؟؟
گفتم پ نه پ گوشيم رفته بود دور بزنه ديدم نيومد ديركرد تماس گرفتم ببينم كجاست.شما جواب داديد!.

 

پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ و زهرمار، سوار شو بریم… میگم کلانتری؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میبریمت لندن

 

خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ … یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب! این چرت و پرتا برا فیس بوکه

 

به دوستم میگم بیا با هم شعر بخونین میگه باشه . من میگم یه {توپ دارم} اون میگه قلقلیه. میگم پ ن پ مربعیه

 

رفتم رستوران شاندیز گارسونه میگه:
چیزی میل دارید؟
گفتم:پ ن پ امدم تو رستوران باکلاس بشینم واسه شهرت بازی.

 

رفتم باشگاه سپت نام کنم مسئولش میگه:
می خوای ورزش کنی؟
میگم:پ ن پ می خوام ورزشکارهارو تشویق کنم.

 

رفتیم دیزی پذی دیزی بزنیم یکی امده میگه:
بکوبم؟
پرسیدم دیزیرو؟
گفت:پ ن پ تو سر خودم

 

با مگسکوش مگس میکوشم دوستم میگه:
میمیرن ؟
میگم:پ ن پ برای این که من ضایع نشم می افتن رو زمین.

 

با خانمم رفتم صحرا مارمولک رو دیده میگه مار مولکه!
میگم پ ن پ تمساحه مینی مایزش کردن،
یهو جیغ میزنه میگم ترسیدی
میگه پ ن پ ترسیدم بخوردت!

 

از بلبل می پرسند چرا چه چه میکنی پ ن پ میخوای واست ار ار کنم

 

امروز شلوغ کردم رفتم دفتر مدیر گفت بازم شلوغ کردی من چیزی نگفتم گفت خاک
تو سرت موقیت پ ن پ رو ازدست دادی میگم پ ن پ به دست اوردم

 

دارم با گوشیم پیام میدم، پسر داییم 9 سالشه (گودزیلا) برگشته میگه: موبایله؟
گفتم: پ ن پ ماشین لباسشوییه! دارم رخت چرک می شورم.
خوب گفتم آیا؟

 

سر کلاس آزمايشگاه فيزيک1(حالا فهميدين که من رشته م مهندسيه...)استاد توضيح ميداد که بچه مواظب باشين اين وزنه ها گم نشه اين کوچيکه(فکر کنم5گرمى بود)25تومنه
بنده هم با يه حالت تعجب گفتم چى25هزااااااااار تومن؟ گفت پ نه پ 25تا تک تومنى!!
ايول استاد خداييش تو عمرم تا اين حد قانع نشده بودم

 

دیروز کارتاون گربه سگ رو میداد گفتم وای گربه سگ!
مامانم میگه کارتون؟
میگم:پ ن پ فوش جدید تو فیس بوک یاد گرفتم.

 

بابام زنگ زده میگه کجایی؟میگم استادیوم.میگه رفتی فوتبال نگاه کنی؟میگم پ ن پ عادل سرماخورده رفتم به جای اون گزارشگری کنم.میگه بازی از شبکه سه پخش میشه؟میگم اره میخوای بازی رونگاه کنی؟میگه پ ن پ میخام ببینم چطوری گزارشگری میکنی

 

دارم ماشینم رو میشورم "دوستم میاد میگه داری ماشینو میشوری ؟پ ن پ دارم ماشینو ابیاری میکنم بلکه رشد کنه بشه کامیون

 

یارو رو ماشین زده دکتره معاینه میکنه میگه:
نفس نمی کشه!
دوستم میگه:یعنی مرده؟
گفتم:پ ن پ تایم گرفته ببینه چقد نفس نگه میدار

 

رفتم کتاب خونه داشتم قفسه ها رو نگاه می کردم مسئولش رسیده میگه:
کتاب می خوای واسه خوندن؟
گفتم پ ن پ دفتر می خوام واسه نوشتن

 

رفتم از داروخانه گازاستریل بخرم می گم :
گاز می خواستم.
برگشته میگه گاز استریل می خوای ؟
گفتم پ ن پ گاز پیکنیک می خوام

 

sms عاشقانه فرستادم واسه دوستم جواب داد:
این رو واسه من فرستادی.
گفتم پ ن پ واسه گوشیت فرستادم

 

رفتم سلمونی( همون آرایشگاه) موهامو کوتاه کنم نشستم رو صندلی
میگه:اصلاح کنم؟
میگم پ ن پ همینجوری یه نمره خوب واسم رد کن
خخخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با نام و یاد خدا سایتی را برای شما اماده میکنیم که بهترین مطالب از سراسر وب در ان جمع اوری شده و امیدواریم اوقات فراغت خودتان را با ما سپری کنید و از مطالب این سایت لذت کافی را ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 1,075